Klachtenregeling – Groenethuisbatterijen.nl

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal verloopt zoals gepland. Wij vinden het belangrijk dat klachten serieus en zorgvuldig worden behandeld.

1. Indienen van een klacht

Heb je een klacht over onze producten of dienstverlening? Dan vragen wij je om deze klacht eerst bij ons kenbaar te maken. Dit kan door een e-mail te sturen naar:

info@groenethuisbatterijen.nl

Omschrijf je klacht zo duidelijk en volledig mogelijk, zodat wij deze goed kunnen beoordelen. Wij streven ernaar om binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht inhoudelijk te reageren. Mocht een klacht meer tijd vergen, dan informeren wij je hierover.

2. Niet tot een oplossing gekomen?

Indien wij er samen niet uitkomen, en onze webwinkel is aangesloten bij WebwinkelKeur, dan heb je de mogelijkheid om je geschil aan te melden voor onafhankelijke bemiddeling via WebwinkelKeur. 

Je kunt je geschil aanmelden via:
https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil